Kundservice
Välkommen till Bastuspecialisten kundservice! Här kan du få svar och information på många av dina frågor som rör vår butik och e-handel!
Här kan du hitta information om våra tjänster och vad vi kan erbjuda dig som kund, öppettider i vår butik i Bromma samt det som rör returer och reklamation.
Om du har ytterligare frågor, tveka inte att besöka vår FAQ-sektion, där vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för att ge dig snabb hjälp.
Du kan givetvis kontakta oss via telefon eller e-mail om du har några funderingar eller behöver vägledning. Vi gör vårt yttersta för att svara på alla dina frågor och säkerställa att du får bästa möjliga service.
Öppettider butik
Måndag: 10–19
Tisdag - Fredag: 9–18
Lördag: 10–15
Söndag: Stängt


Retur & reklamation
Fyll i formuläret för att returnera eller reklamera en vara köpt via vår e-handel.


Frakt & leveranser
Lagerförda varor skickas inom 1–4 arbetsdagar efter att beställning lagts.
- Hämta i vår butik i Bromma
- Leverans till postombud, från 59:-
- Hemleverans av varor över 20 kg


FAQ
Vi har samlat ihop svar på vanliga frågor om leverans, betalning och våra produkter inom bastu, brasvärme och ångbad.